ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.
Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕ (Translate)

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

ΑΛΗΤΕΙΑ ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ “ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2015” ΣΤΟ “ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ”.

Συγκεκριμένα, κυρία η οποία εργάζεται και ως εθελόντρια σ' αυτό, πήρε τηλέφωνο τον υπεύθυνο των ιστοσελίδων του “Χάους διεθνούς”, για να τον επιπλήξει ή να τον κατηγορήσει λέτε, για τι;
“Δεν της άρεσε η μέχρι τώρα κάλυψη του ρεπορτάζ που κάνουμε για το φεστιβάλ, την βρήκε “χυδαία”, και δεν θέλει πλέον (αυτή) να έχει καμιά σχέση με τέτοιους “συνεργάτες” -έτσι μας αποκάλεσε- και τέτοιους (βρωμο) δημοσιογράφους!
Τώρα, από που κι ως που συνεργάτριες οι εφημερίδες και συνεργάτες οι δημοσιογράφοι με το Φεστιβάλ, μόνον ένα μέντιουμ ή μια καλή χαρτορίχτρα σαν την... Ρένα Βλαχοπούλου, θα μπορούσε να μας το εξηγήσει!..
Εκτός, και αν το ΦΚΘ δημιούργησε μία κλίκα ημετέρων εφημερίδων και δημοσιογράφων, εξασφάλισε έτσι εσαεί την επιτυχία του, των διθυραμβικών άρθρων, τι ωραία τι καλά, όλα στο Φεστιβάλ κάθε χρόνο είναι εξόχως έξοχα, και επιτυχώς ανεπανάληπτα.
Φέτος το Φεστιβάλ είναι σίγουρο πως δεν είναι το περσινό, κάτι συμβαίνει, κάτι υποβόσκει, δεν είναι όμως και του πεταμού, ένα Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης είναι πάντοτε ένα αδιαφιλονίκητο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, αλλά από αυτό, μέχρι τις φασιστικές αντιλήψεις και ορέξεις αυτής της κυρίας, να θέλει σώνει και καλά τα ρεπορτάζ του φεστιβάλ να είναι από όλους μας ύμνοι ατέρμονοι  και κολακείες αμέτρητες, απέχει φυσικά σταδίους εβδομήκοντα, που μας μάθαιναν οι καθηγητές μας κάποτε στα γυμνάσια, σε σχέση με τα σημερινά που στα παιδιά οι καινούργιοι, δεν τους μαθαίνουν, απολύτως, τίποτα.
Η Διεύθυνση του Φεστιβάλ πρέπει να ασχοληθεί σοβαρά με αυτό το πολύ σοβαρό θέμα αυτής της “λογοκρισίας” της κυρίας, και να συντάξει εφόσον το επιθυμεί έναν κατάλογο, με ποιους, τέλος πάντων, θέλει να κάνει “παιχνίδι” (δημοσιογράφους, εφημερίδες, ιστοσελίδες) και με ποιους όχι.
Να σημειώσουμε με έμφαση ότι εμείς καλύπτουμε το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για πάνω από 12 συναπτά χρόνια με ωραιότατη αρθρογραφία και κινηματογραφία, την οποία προκαλούμε ακόμα και μεγάλες εφημερίδες, τραστ του Ελληνικού τύπου, να μας δείξουν ότι έκαναν καλύτερα. Χωρίς ποτέ να πάρουμε από το Φεστιβάλ ούτε μία δραχμή, την στιγμή που ξέρουμε ότι το Φεστιβάλ πληρώνει και αμοίβει κάποιους, κάτω ή πάνω από το τραπέζι, αδρά! Φαίνεται ότι σε μας έτυχε όμως ο κλήρος να εισπράξουμε το “σιχτίρ πιλάφ”, και μάλιστα όχι από το ίδιο το Φεστιβάλ, αλλά από κάποια η οποία δουλεύει τσόντα σ' αυτό, και τα μυαλά της, μάλλον, πήραν αέρα.
Ο ικανότατος και ευφυέστατος κ. Εϊπίδης και οι συνεργάτες του, η διεύθυνση του Φεστιβάλ θα πρέπει να ασχοληθεί σοβαρά μ' αυτό το θέμα και μετά το φεστιβάλ, το προσωπικό γενικώς που εργάζεται φέτος, το εθελοντικό, δεν είναι το παλιό, κάποια παιδιά είναι αξιέπαινα και ευγενικότατα, κάποια άλλα όμως είναι ανάγωγα και υπεροπτικά, ίσως επειδή νομίζουν ότι... πάλιωσαν, καβάλησαν το καλάμι, κανείς δεν αρνείται ότι το Φεστιβάλ έχει οικονομικά προβλήματα, αλλά κάποια πράγματα, δεν έχουν σίγουρα, να κάνουν μ' αυτό. Με το οικονομικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: